tisdag 17 maj 2011

Flitiga dagar

Har för närvarande ingen kamera att fota med, vilket gör det mindre roligt att blogga (och läsa). Ni får helt enkelt tro mig när jag säger att jag har varit flitig de senaste dagarna. Virkat en prinsesstårta, luffarslöjdat ett kakfat, börjat virka en till, större, prinsesstårta och börjat fnula på ett par örhängen i luffarslöjd. Jag börjar faktiskt tro att detta är genomförbart och att jag ska slippa skämmas på utställningen. Lovar att lägga upp bilder så snart jag får tag i en kamera :)

3 kommentarer:

  1. Såklart kommer du inte att behöva skämmas på utställningen Anna! Det låter jättekul det du gör! Heja heja!!!

    SvaraRadera
  2. ...och vad har hänt med kameran? Blir ju väldigt nyfiken...!

    SvaraRadera
  3. Tack Lotta! :) Kameran har karln min lagt beslag på. Han är i huset och bygger badrum och dokumenterar för försäkringsbolaget :) Så det var inte så spännande^^

    SvaraRadera